3000290512 |
Ser-hi, participar i aprendre. Cicle de conferències. |
2017-2018 |
Cicle de conferències. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
21/11/2017 - 23/1/2018 (15 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
CRP del Baix Llobregat VII |
|
Josep Tarradellas, 11 (Martorell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
SG de Planificació i Gestió d'Educació Inclusiva
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Tipus activitat |
FMEE Ser-hi, participar i aprendre. Cicle de conferències.
|
| |
Inscripció |
12/09/2017 - 26/09/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Cicle de 5 conferències adreçades als mestres d'educació especial com a col·lectiu que pot orientar la resposta educativa de l'alumnat amb necessitat específica de suport educatiu en el marc de l'escola inclusiva.
|
| |
Objectius |
• Presentar i compartir llenguatge i conceptes al voltant de la inclusió educativa.
• Plantejar estratègies que possibilitin un canvi organitzatiu i metodològic per a l’atenció a l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu a partir d’experiències d’èxit.
• Compartir sabers i actualitzar la formació dels mestres d’educació especial.
|
| |
Continguts |
Currículum i oportunitat d’aprenentatge.
Planificació de l'atenció educativa
Múltiples maneres d'aprendre
Múltiples maneres de comunicar-se
Múltiples maneres d'interacció i de relació
|
| |
Observacions |
La conferència inicial està adreçada a Caps d'estudis i es farà el dia 26/10/2017
|
| |
Formador/a |
Aros Cortiella, Raquel
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres d'educació especial.
|
| |
E-mail |
dtbaix@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
21/11/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 2 |
dimarts |
28/11/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 3 |
dimarts |
05/12/2017 |
1230 |
1400 |
Sessió 4 |
dimarts |
16/01/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 5 |
dimarts |
23/01/2018 |
1230 |
1400 |
|
| |